leadboard premotaj roman Ivica Milarić

Četvrtak, Avgust 30, 2012

Korporativna etika: Tviter nije vaš prijatelj!

Naša korporacija razume svrhu društvenih mreža, do te mere da shvatamo zašto se ne zovu na srpskom jeziku ''socijalne mreže'' (logičniji prevod, ali netačan), već ''društvene''. Potreba za postojanjem Fejsbuk, Tviter, Gugl Plus, Instagram i svih ostalih mreža koje smo već zaboravili je jasna i očigledna: pomoću njih, komuniciramo sa širom javnošću, prenosimo ali i primamo poruke, kao i uvek ključni feedback, tojest povratnu informaciju, kako se kaže na srpskom feedback. Čvrsto podržavamo naše zaposlenike da stvore naloge na ovim mrežama, i uđu u komunikaciju sa ljudima na čitavoj planeti.

Naravno, ne zaboravite da lajkujete i pratite naše korporativne naloge, informatička sekcija svakodnevno proverava te brojke, i srca im budu puna kada vide da ih neko novi prati/lajkuje, posebno ukoliko je žensko i lepo! Usamljeni su ti kompjuteraši, znati i sami...

Međutim, naša korporacija mora da vas upozori - pazite šta kačite, bilo u obliku tekstualnih informacija, fotografija ili formula za trajnu vakcinu protiv virusa sezonskog gripa, koji, naravno, naša korporacija ne poseduje (pročitajte poglavlje 1.2.5. po imenu ''Šta sve nemamo u naredne 3 godine'').

Mnogo čudaka visi na ovim društvenim mrežama, željni naših i vaših tajni. Ranije, oni su samo bezazleno masturbirali uz vaše slike sa letovanja. Danas, međutim, svi oni su postali majstori fotošopa i svih drugih oblika fotografskog, audio-vizuelno, tekstualnog montiranja i manipulacije. Ta činjenica, spojena sa njihovim devijantnim umovima može da prouzrokuje katastrofu.

Jasno je da su vaši motivi čisti i nevini - recimo, samo želite da pokažete novu fantastičnu boju noktiju, nesvesni da se na papirima ispod nalazi nažvrljan broj ličnog telefona premijera određene države u kojoj poslujemo. Dan kasnije, taj premijer zove našeg direktora i pita zašto je dobio 19.021 SMS-a koja ga nazivaju po raznim domaćim životinjama i upoređuju njegovu frizuru sa četkom za čišćenje prašine?

Zato, setite se stare parole britanske imperije iz kriznih ratnih godina: ''Loose lips sink ships''.
Ova mudrost u slobodnom prevodu glasi: nemojte kačiti jebene fotografije sa jebenim poslovno-političkim tajnama na vaše jebene naloge na jebenim društvenim mrežama!

Umesto toga, fotografišite svoj doručak ili vašeg kućnog ljubimca. To svi vole! Samo, stavite ih na belu površinu, bezbedno udaljenu od vašeg rokovnika.


U nastavku ''Korporativne etike'':
Poglavlje 1.2.8. - Zašto je poželjno posedovati medijske kuće i nikada ne govoriti o tome?

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me